Wij organiseren, ondersteunen, brengen inzicht en realiseren. Geen organisatie of opgave is hetzelfde, maar één ding is zeker: de kracht zit altijd in de eigen mensen en processen. Wij werken écht samen met onze opdrachtgever vanaf dag één. Wij zorgen voor verbinding in projecten, in de organisatie en in ons netwerk. En we maken onszelf – wanneer de ruimte er is om zelf eigenaarschap te nemen – overbodig.
Met meer dan twintig adviseurs bundelen we expertises op het terrein van kwaliteit van zorg, bedrijfsvoering, informatiemanagement, fusies, innovatie en strategie. We hebben allemaal ruime ervaring bij gerenommeerde adviesbureaus én in de gezondheidszorg. Daarnaast zijn we van alle markten thuis, zo hebben we onder meer onze sporen verdiend in geboortezorg, GGZ, in ziekenhuizen en bij overheden. Deze combinatie zorgt ervoor dat we snel thuis zijn in de omgeving waarin we terechtkomen. We hebben alle tools en technieken in onze rugzak die nodig zijn. Dit wordt gewaardeerd door onze opdrachtgevers.
Onze adviseurs en interimmanagers kunnen zowel op bestuursniveau als operationeel niveau worden ingezet. We zorgen voor de juiste persoon op de juiste plek.
Wij geloven in de kracht van echte samenwerking en doen niet aan ivoren torens. Onze adviseurs zijn pragmatisch en weten wat ervoor nodig is om samen zaken geregeld te krijgen. No-nonsense, down to earth en integer. We zijn geen echte collega’s, maar doen ons best dat een beetje te worden.
We zijn een netwerk van zelfstandig adviseurs, verbonden in een hechte coöperatie. We combineren de betrouwbaarheid en kwaliteit van een gerenommeerd bureau met de wendbaarheid en snelheid van een zelfstandige. Door onze vorm kunnen we desgevraagd ook teams samenstellen die flexibel op- en af te schalen zijn.
© 2024 Bureau Helder Adviseurs Publiek domein cooperatie UA. Alle rechten voorbehouden.